دیابت با تورم وایجاد شما باید با توجه به دریافت بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با تورم وایجاد شما باید با توجه به دریافت بیماری های کلیه

اگر مبتلا به دیابت هستید و در حال حاضر پیدا کردن پلک خود تورم است، سپس آن را هم به توجه به به بیماری های کلیوی است. پرداخت نزدیک توجه، اگر شما نیز به عنوان دیگر علائم زیر را داشته باشید، شما باید برای دیدن دکتر خود در حال حاضر.

اغلب هیچ نشانه آشکار در مراحل اولیه این بیماری وجود دارد. همانطور که کاهش عملکرد کلیه، کسانی که علائم زیر ممکن است رخ داده است:

تورم در دست ها، پاها، پلک و صورت

مشکل در به خواب رفتن و یا تمرکز

اشتها

تهوع

ضعف

خارش (بیماری کلیوی مرحله نهایی) و پوست به شدت خشک

خواب آلودگی (پایان مرحله بیماری کلیوی)

اختلال در ریتم منظم قلب، به دلیل افزایش پتاسیم در خون

کشش عضلات

با صدمه به کلیه ها بدتر می رود، کلیه ها می تواند ضایعات را از خون خود را حذف کنید.زباله پس از آن می سازد تا در بدن شما و می تواند سطوح سمی، یک بیماری شناخته شده به عنوان اورمی، که یک بیماری تهدید کننده زندگی برسد.

با توجه به پژوهش، تقریبا یک سوم از افراد مبتلا به دیابت توسعه نفروپاتی دیابتی. بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به دیابت هستند، شما باید سطح قند خون خود را به خوبی کنترل و انجام برخی اقدامات دیگر برای جلوگیری از بیماری خود می رود به بیماری کلیوی ناشی از دیابت. اگر این بیماری را کردم، شما باید درمان مناسب بلافاصله، بنابراین برای جلوگیری از بیماری های بزرگ است. علاوه بر این، کاهش فشار خون و حفظ کنترل قند خون کاملا ضروری است به منظور کاهش سرعت پیشرفت این بیماری هستند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی از جمله بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. این می تواند کمک به درمان این بیماری به طور طبیعی، این است که میانگین، می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: اصول اولیه نفروپاتی دیابتی، دیابت، بیماری کلیوی، نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: